変わらぬ鼓動

たまに重なり合うような僕ら

ADDICTED TO LOVE、超意訳

Don't you get me wrong Want you to know 

I'm not the kind of guy you think I am

 

勘違いしないで、僕のこと知ってほしくてさ

君が思うほど軽い男じゃないんだよ

 

When you look at me I can't even breathe

Baby, I just don't know what to do 

You're just too good to be true

 

君を見た瞬間、息が止まったんだ

どうしたら君と仲良くなれる?

今まで見てきた中で一番かわいい君と

 

(I wanna touch you)

Wanna touch every part of you 

(Feel you)

You can feel me feeling you

 

(君に触れたい)

君の全てを教えてくれる?

(君のこと感じたい)

僕のことも触って欲しいな

 

Let go all the sorrow

But I don't know how to start it now 

I think I'm in love

 

今までのこと全部どうでも良くなっちゃった

こんなところ抜け出して、君のこともっと教えてくれない?

 

It's just you and me nothing's stopping us now 

You can take me to the new paradise

Yes again and again 

Every look you make is drive me crazy

 

手を繋いで、二人でどこか行こうよ

君の瞬き一つすら、僕は目が離せない

 

Cuz I'm so...

Addicted to love

Get down,come on and show my groove

Addicted 

Get down, loving what, what to do

Addicted to love

Get down, come on and show my groove

Addicted

Get down, loving what, what you do

 

多分ね

君の虜になっちゃったみたい

僕と一緒に踊ろうよ

君のこと知るには何をしたらいいの

君の虜になっちゃったんだ

僕のこと知ってよ

君のことも教えてほしい

 

You turned on my fire Burning with desire 

All I want is you but I'm still all alone

Won't you come together

You've just got me higher

Can we be one 

I'm addicted to love

 

僕のこと本気にさせるなんて

僕のこと一人にしておいていいの

一緒に飲もうよ、僕と酔ってよ

二人でもっと楽しみたいんだ

 

Don’t know what it is Can't wait no more 

Do you want me like I want you, oh girl 

 

この気持ちって何だと思う?もう待ってられない

君のこと欲しいのは僕だけ?

 

I can hear my heart is beating so loud

But I don't know how to start it now 

I think I'm in love

 

ほら心臓バクバクしてる

でもなんで?君のこと目で追っちゃうんだ

 

It's just you and me nothing's stopping us now

You can fly me to the grand universe

Yes again and again 

Every step you make you drive me crazy

 

もう誰にも邪魔されたくない

うまく息ができないんだ

君が他の人に靡いたりしたらどうしようって

考えるだけで気が狂いそう

 

Cuz I'm so...

Addicted to love

Get down,come on and show my groove

Addicted 

Get down, loving what, what to do

Addicted to love

Get down, come on and show my groove

Addicted

Get down, loving what, what you do

 

多分だけど

本気になっちゃったのかな

君だけスポットライトを浴びてるみたい

それとも

僕の気持ちがそうさせるのかな

本気で

君のこと追ってるのかな

なんでもいいや

僕のところに来てよ

 

You turned on my fire Burning with desire 

All I want is you but I'm still all alone

Won't you come together

You've just got me higher

Can we be one 

I'm addicted to love

 

僕のこと本気にさせて、

僕の隣には来てくれないの?

一緒に来ない?二人でもっと話そうよ

ついてきてよ

君のこと教えてくれる?

 

Push, gotta push it, baby 

Gotta man up before you'll say bye bye 

I hate me when I'm shy

All you gotta do is grow up

(I want you bad)

I'll touch you right And I'll you kiss right 

I promise that I'm gonna love you right 

Don't know why I can't why I can't why I can't why I can't 

I can't even start 

 

押してダメなら引いてみろって?

そんなことしてたら君は帰っちゃうでしょ

ここぞという時になんにもできない

今やらなきゃってわかってるのに

(君のこと欲しくてたまらない)

優しく触るし、とびきり優しいキスをあげる

誰よりも大事にしてみせる

って頭の中では言えるのに

君は目の前を過ぎていくだけ

 

You turned on my fire Burning with desire 

All I want is you but I'm still all alone

Won't you come together

You've just got me higher

Cuz I’m so...

 

火を点けるだけ点けておいて、燃やすだけ燃やしといて

僕のところには来てくれない

こんなとこ抜け出そうよ、僕に酔ってよ

二人っきりになりたい

君のことしか考えられない

だって僕は

 

Addicted to love

Get down,come on and show my groove

Addicted 

Get down, loving what, what to do

Addicted to love

Get down, come on and show my groove

Addicted

Get down, loving what, what you do

 

君だけ輝いて見えるんだ

このフロアで

君のことを考えるだけで気が狂いそう

他の人なんてもうどうでもいい

君と踊りたいんだ

もう君のことしか見えないんだ

 

You turned on my fire Burning with desire 

All I want is you but I'm still all alone

Won't you come together

You've just got me higher

Can we be one 

I'm addicted to love

 

火を点けたのは君だから、僕のこと本気にさせたのは君だけ

こんなの初めてなんだよ

僕と来て、もっと僕のこと知って

僕と一緒に溺れてよ

君のこと好きになっちゃったんだ

 


www.youtube.com